2013/10/10

Thirteen Thirtyfive



Chciałam, aby dzisiejsza stylizacja oddała aurę jesieni. Wiem, że to już drugi wpis z rzędu, z tą samą ramoneską, ale co ja poradzę, że do każdego zestawu właśnie ona pasuje mi najbardziej :). Zdecydowanie jest moim najlepszych zakupem w lumpeksie w ostatnim czasie. Myślę, że dobrze prezentują się w moim zestawie również kalosze, bardzo je lubię, są wygodne, a dodatkowo za każdym razem podkreślają charakter mojej stylizacji. Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że Studded pracuje nad ocieplaczami, dzięki czemu będę mogła cieszyć się nimi nawet zimą :).




photo by my mum ♥

jacket second hand | dress Zara | beanie H&M | shoes Studded


14 comments

  1. świetnie wyglądasz! czapka jest boska:)zapraszam na nowego posta.

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi sie podoba, czapka jest rewelacyjna, idealny spójny look
    ♥ ♥ ♥ ♥
    z całusami:*
    OLA

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajna stylizacja ! Zwłaszcza warkocz mi się podoba !

    ReplyDelete
  5. Genialny pomysł z czapką, która ożywia stylizację ;)
    Ogółem wszystko świetnie pasuje *_*

    ReplyDelete
  6. jestem zakochana totalnie w tym zestawie! wielkie wow!

    ReplyDelete
  7. świetny jesienny look :) plus za kalosze :)

    ReplyDelete
  8. uwielbiam sukienki w kwiatki!

    ReplyDelete
  9. No nie wierzę, że ta ramoneska jest z sh! Zdjęcia są niesamowite, mają nieziemski klimat ;)

    ReplyDelete
  10. Kwiaty , kolor, ramoneska - jestem bardzo na tak!

    ReplyDelete
  11. Świetny blog obserwujemy???
    http://moniqqus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Anonymous5/11/15 07:40

    Jest to jedna z najlepszych stylizacji kaloszy nie z spodniami, co nie jest proste. Brawo za pomysł! Też jestem fanką kaloszy, mam decathlony (podobne, ale bez aplikacji) i...strraszne problemy przy ściąganiu. Męka i pot. Czy Twoje też tak upiornie schodza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! U mnie bez najmniejszych problemów :)

      Delete

Archive